SAHAM

NYATAKAN PENDIRIAN

NYATAKAN PENDIRIAN

ReSaP '10

Wednesday, June 9, 2010

SEJARAH YAHUDI DAN UMNO DI MALAYSIA






Semasa lawatan Lajnah Tanah & Pembangunan Wilayah PAS Pusat pada 1/5/2010 tempoh hari,rombongan dibawa ke satu tempat di Jalan Zainal Abidin berhampiran bangunan UMNO P. Pinang. Agak terkejut bila melihat lebih 1 ekar tanah diberikan oleh Kerajaan BN P.Pinang kepada yahudi untuk dijadikan tapak perkuburan mereka. Rombongan juga difahamkan oleh penjaga kubur itu yang berketurunan India, beliau adalah generasi ke 3 menjaga kubur itu dan dibayar untuk menjaga kubur tersebut. Difahamkan juga setiap tahun waris yahudi ini akan datang ke sini untuk melawat kubur ini.
Persoalannya sekarang bagaimana kaum terkutuk ini dapat mempengaruhi kerajaan negeri P.Pinang pada masa itu bagi mendapatkan tanah tersebut. Jelas dan nyata yahudi mempunyai agenda jahat di sebalik tindakan mereka. Mungkin kah ini satu cara halus yang mereka gunakan untuk memasuki negara ini sedangkan kita rakyat Malaysia tidak boleh memasuki negara mereka.
Jadi tidak hairanlah kenapa sekarang ini Kerajaan 1 Malaysia sanggup bersahabat dengan APCO. Rupa rupanya hubungan mereka sudah lama terjalin. Ini dapat dibuktikan dengan isu Khariah Masjid Jelutong yang sudah hampir 13 tahun memohon tanah untuk perkuburan islam tidak dilayan tetapi Kerajaan negeri di bawah pimpinan Guan Eng telah meluluskan. Orang melayu susah dapat tanah di P.Pinang, Yahudi boleh dapat... Tahniah UMNO / BN... UMNOAPCO....

No comments:

Post a Comment

SEGALA KOMEN YANG DIPAPARKAN DI BLOG INI BUKANLAH SEMESTINYA MENUNJUKKAN PENYATAAN SEBENAR DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN LENGGONG.DIHARAPKAN PARA KOMENTAR MEMBERI KOMEN YANG BERETIKA DAN PENUH TATASUSILA.